קולקציית ביוטי- איך תבחרי מה מתאים עבורך?

תוכן עניינים
מאי ניר

מאי ניר, עורכת תוכן ראשית.

כאשר מדובר באופנת נשים ובגדים לנשים ישר עולה לכם לראש בגדים מחמיאים, אביזרים שונים כמו חגורות מעוצבות או אוברולים מהממים וגם לקים שונים ויפים. תחילה ניגע בלק הג'ל אשר נמצא איתכן כבר המון שנים, וממש לא נראה שהוא הולך לאבד מהמעמד שלו. מדובר כמובן בפתרון שהוא אסתטי, מאוד נוח ומרשים, אשר מאפשר לשלב שלל סגנונות ולהיראות הכי טוב לאורך זמן רב. השאלה הרווחת היא כבר לא אם לעשות בכלל לק ג'ל, אלא באיזה גוון ובאיזה צבעים אתן צריכות לבחור.

גוונים שונים למקומות שונים

בחירה של גוון כשמדובר בלק ג'ל אשר מתאים אל העונה או אל החג שמתקרב, היא תמיד כיוון מעולה. החל מגוונים של פסטל כמו עונת האביב, דרך גוונים קצת כתמתמים וחמים כמו עונת הסתיו ועד לגוונים העשירים אשר יש בעונת החורף. אם יש לכן אומץ להשתולל, אתן תוכלו לבחור גוונים אשר תואמים לחגים ולמועדים מסוימים כמו לדוגמה, תכלת בגלל יום העצמאות, לבבות אדומים בגלל יום האהבה ועוד הרבה כדומה. לק ג'ל נשאר על הציפורניים שלכן כמה שבועות, ולכן הסביבה של העבודה שלכן היא פרמטר שמאוד חשוב להתייחס אליו. אם אתן נדרשות לדוגמה לעמוד בקודים של לבוש מסוימים, כנראה שלא כל כך תהיה לכן את האופציה להרחיב את הפלטה של הצבעים. מנגד, כמעט כל הזמן תוכלו ללכת עם גוון אחד לכל כיוון אשר תרצו.

אוברולים יפים

כבר לא ניתן שלא לשים לב על זה שהאוברולים מככבים אצל כל המעצבים וכל רשתות האופנה, והאוברול הוכרז שוב בתור אחד הטרנדים הכי חמים של העונה. אם אתן רואות אותו בחנויות שונות או על נשים אחרות,  ואתן ממש רוצות אבל בכלל לא בטוחות שהוא יחמיא גם לכם באותה צורה, ויוצא שאתן מתלבטות שעות מול המראה, אז הנה כמה טיפים. הראשון שהוא הכי חשוב הוא אזור הטוסיק, תקפידו שהתפר של הישבן יהיה מונח בדיוק במקום הכי מושלם כמו במכנסיים, ושהוא לא יראה חלילה כאילו הוא הולך להתפוצץ בכל רגע. תשבי ותזוזי קצת עם האוברול בשביל שתוודאי שבאמת קיימת ביניכם התאמה מלאה. 

אנחנו ממליצים לך לבקר באתר של Threesixtyfive by Mashbir:

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו את כל הכתבות החדשות עד אליכם!

דילוג לתוכן