סרטון תדמית הוא סרטון קצר על העסק שמטרתו הוא להציג את היתרונות של העסק, להציג אותו באור חיובי ומושך על מנת למשוך את הלקוח הפוטנציאלי להפוך ללקוח שלו. הפקת סרטון התדמית מהווה מסר שיווקי ואמור לקדם את העסק בתחום המכירות. ברוב העסקים, תוכלו למצוא את הסרטון בדף הבית באתר או באופן גלוי ברשתות החברתיות. מדוע כדאי לכל בעל עסק להכין סרטון תדמית? המשיכו לקרוא:
1. הסבר ממוקד ויעיל על העסק שלכם
ישנם עסקים שהעסק שלהם הוא מורכב ולהתחיל להסביר אותו לוקח זמן. כדי לפתור את הבעיה הזו, העסק יכול להגדיר מספר נקודות חשובות של העסק שימתגו אותו באופן חיובי והוא יכול להציג אותם בסרטון התדמית. הפקת סרטון תדמית יהיה ממוקד ולאחר צפייה שלו הלקוח יבין באופן ברור מהו העסק והאם הוא רוצה להיות לקוח של העסק.
2. סרטון אפקטיבי
הפקת סרטון תדמית מעניק לעסק פן אנושי ומעניק לו חיות. העסק הוא כבר לא מסך לבן עם מילים, אלא אדם אנושי שמדבר או מוצר עם צורך ממשי. כל אלו הופכים את הסרטון לאפקטיבי במיוחד. הפקת סרטון תדמית עם צבעים וקול מאפשר ללקוח להתחבר יותר למהות העסק ולרכוש את שירותיו.
3. תדמית רצינית
הפקת סרטון תדמית משפר את תדמית ונראות העסק. סרטון תדמית שעשוי טוב מראה איך העסק נראה, מראה את יתרונות העסק ואת מטרות העסק. הלקוח הפוטנציאלי יתפוס עסק עם סרטון תדמית כעסק רציני יותר ואם יצטרך לבחור בין שני עסקים, כנראה שיבחר בעסק עם סרטון תדמית.
4. קל לשווק סרטון תדמית
כיום, קל יותר מתמיד להכין סרטונים ולהעביר אותם אחד לשני. באופן אוטומטי ניתן להכניס את סרטון התדמית לאתר החברה או לרשתות החברתיות אך ניתן לפרסם ולשווק את הסרטון גם בקבוצות שונות, להעביר אותו לאנשים שונים וכך להרוויח יותר לקוחות.
לסיכום, סרטון תדמית הוא א, ב בשיווק העסק עסק שרוצה למכור, רוצה להתפתח ולגדול חייב להפיק סרטון תדמית מושך ומקצועי. היתרונות הם רבים והתועלת היא רבה עוד יותר. הכינו עוד היום סרטון תדמית לעסק שלכם.