כמו שכולנו כבר יודעים, גוגל הוא למעשה מנוע החיפוש המוביל והפופולרי ביותר בקרב הגולשים השונים ברחבי העולם כולו. זאת בעוד כי העידן הנוכחי של היום מתלווה אל מגוון רחב של גולשים אשר מחפשים נתונים ומידע על עסקים שונים בעזרת שימוש במנוע החיפוש של גוגל. אי לכך, מומלץ לכל בעלי העסקים השונים, בין אם מדובר על עסקים קטנים, בינוניים וגדולים, לבצע ניהול קמפיינים בגוגל ולתת את הדעת על קידום אורגני וממומן בגוגל במטרה לקבל חשיפה משמעותית לעסק שלכם בדיגיטל, לידים איכותיים, בידול מהמתחים ועוד מגוון רחב של יתרונות בולטים המאפיינים את אפיק שיווקי זה. על מנת לעשות לכם סדר בנושא, ריכנזו עבורכם את כל מה שצריך לדעת אודות שיווק ופרסום בגוגל.
מהו פרסום בגוגל לעסקים?
מערכת הפרסום של גוגל היא מערכת כזו אשר מציעה מגוון רחב של כלים יעילים ואפקטיביים לבעלי עסקים, כלים שתפקידם העיקרי הינו לסייע לכם בהשגת נוכחות דיגיטלית דומיננטית. על כן, יהיה עליכם לבנות אסטרטגיית פרסום מבעוד מועד, כזו אשר מותאמת ליעדים והמאפיינים של העסק שלכם, בדגש על היעדים השיווקיים של העסק שלכם. לאחר שהגדרתם את היעדים שלכם לעומק, ההמלצה המרכזית תהיה לחפש אחר כלי הפרסום האידיאליים לצורך השגת אותם יעדים. לדוגמא, לתכנן קמפיין שתפקידו לייצר פניות מקהל יעד חדש או לחילופין תכנון קפיים שתפקידו להגדיל את החשיפה של האתר האינטרנטי שלכם. במהלך ניהול הקמפיין למעשה נמדדים ביצועי הפרסום של האתר שלכם בגוגל במטרה להגיע למסקנות שישפרו את ההתנהלות השיווקית בעסק שלכם.
למי כדאי לבצע שיווק בגוגל?
פרסום במנוע החיפוש של גוגל היא שיטת פרסום אשר מתאימה לכל בתי העסק השונים, בין אם מדובר על שיווק באינטרנט לעורכי דין ובין אם מדובר על שיווק ופרסום בגוגל לרופאים שכן, מדובר על שיטת פרסום ייחודית אשר מבוססת על תשלום עבור קליק, שיטה כזו הטומנת בחובה לא מעט חשיפה לצד תוצאות מהירות, לידים איכותיים, דיוק בבחירת קהל היעד, ניטור תוצאות ועוד מגוון רחב של יתרונות משמעותיים שיעניקו לעסק שלכם את האפשרות לצמוח בצורה משמעותית. אי לכך, פרסום במנוע החיפוש של גוגל הוא אפיק פרסומי מומלץ לכל בעל עסק אשר מחפש אחר חשיפה משמעותית ולידים איכותיים. יחד עם זאת, חשוב לציין כי הפרסום הממומן בגוגל מתאים במיוחד לכל אותם עסקים אשר עוסקים בכל הסובב סביב מכירות מקומיות וכמו גם, לעסקים אשר מעוניינים במכירת מוצרים ושירותים לקהלי יעד שהם לא מכירים, ללא תלות במיקום.
כיצד עובדת המערכת?
מערכת הפרסום של גוגל היא מערכת אשר מבוססת של שיטת מרכזים ועל טכניקת ה-PPC שכן, לאחר שהקמתם קמפיין שיווקי חדש במערכת הפרסום של גוגל, יהיה עליכם לבחור מילות מפתח בהתאם לתחום העיסוק שלכם לצד ציון התקציב העומד לרשותכם עבור כל קליק של לקוח פוטנציאלי. מדובר למעשה על מודעת פרסום אשר תוצג בפני הגולש אשר מבצע שאילתה הכוללת בתוכה את אותן מילות מפתח שבחרתם להזין במערכת הפרסום, בהתאם להחלטה של האלגוריתם של מנוע החיפוש שתפקידו העיקרי הינו להציג את המודעות הרלוונטיות ביותר לגולש לצד התייחסות למספר גורמים נוספים. לאחר רישום זירום למערכת הפרסום של גוגל תקבלו את האפשרות לנהל מספר רחב של קמפיינים בו זמנית. בנוסף, חשוב לציין כי לפשני שאתם מקימים קמפיין חדש, הרי שיהיה עליכם ללהתייחס למילות המפתח הרלוונטיות בקמפיין, קהל היעד, אזורים גאוגרפיים, תחומי עניין, גילאים וכיוצא בכך.