אולי אתם חושבים, בינכם לבין עצמכם, כיצד עסק המסחר האלקטרוני שלכם עשוי להפיק תועלת מאתר מכירות, וכמובן האם הגיע הזמן ליצור אתר מכירות משלכם. אך בתור בעלי עסק קטן, האם כדאי שיהיה לכם אתר למכירת מוצרים? האם להמשיך למכור במדיה חברתית ובשווקים מקוונים? אם תמשיכו לעקוב אחרינו, תגלו עוד ועוד על הנושא – פתחתם חנות? פתחו גם אתר מכירות.
האם אתר מכירות יאפשר לכם לנצח בתחרות?
מן הסתם, אתר מכירות יאפשר לכם לנצח בתחרות – מרבית המוכרים באתרי המכירות טוענים, כי התחרות מצד מוכרים גדולים היא אחד האתגרים הגדולים ביותר בהגדלת החברה שלהם. אתגר זה יימשך בשנים הבאות ככל שיותר חברות יבחרו בנתיב המסחר האלקטרוני. האם אפשר להתבלט מהמתחרים ולמשוך לקוחות? האם תמחור תחרותי הוא הדרך היחידה להצליח במסחר אלקטרוני? יש לצאת מנקודת ההנחה שקונים בוחנים היתכנויות מקוונות, על מנת לבחור מוצרים עם המחיר הנמוך ביותר. האמת היא שלמוצרים שלכם יש סיכוי להרוויח קונים – אם למוצרים שלכם נלוות תכונות ונראות טובים יותר ואתם יכולים להציג אותם כמו שצריך, כאן נכנס לתמונה אתר המכירות. פתיחת אתר מכירות מהווה את הצעד הראשון להפוך למותג ישירות ללקוחות. בעצם, חמישים ותשעה אחוזים מהעסקים מסכימים שקיים אתר מכירות מקוון משמע – תחרות נמוכה יותר בהשוואה לשיטות אחרות של מסחר אלקטרוני. בניית מותג לעסק שלכם מציגה עד כמה אתם שונים מהמיינסטרים.
פתחתם חנות? פתחו גם אתר מכירות, כי אולי באמצעותו תוכלו להשיג יותר בקלות לקוחות חוזרים –
לא קיים כל ספק כי אם פתחתם חנות? כדאי שתפתחו גם את מכירות אינטרנטי, כי אולי אמצעותו תוכלו להשיג יותר בקלות לקוחות חוזרים – עם אתר המכירות, תיהנו מכך שבעלי עסקים אשר משתמשים בצורות מסחר אחרות מתקשים לעשות – לקוחות חוזרים. על פי מנעד נרחב של סקרים שנעשו בנושא, נמצא כי בשיעור של שישים וחמישה אחוזים סבורים שיש צדק באמירה של קלות של שימור לקוחות. הדרך הקלה והחסכונית ביותר להשיג יותר מכירות הינה לגרום ללקוחות הנוכחיים שלכם להישאר אתכם ולקנות שוב. כשאתם מוכרים בשווקים אונליין, קשה מאוד לגרום ללקוחות לחזור אליכם. אך, באתרי מכירות שעמוסים בתכונות שעוזרות לכם לשמר לקוחות בקלות, פני המשחק שונים לחלוטין. לרבות – עם חשבונות לקוחות באתר המכירות שלכם, אתם יכולים לאסוף מידע על לקוחות ולעשות בו שימוש, על מנת לשלוח הודעות מותאמות באופן אישי.